رول بولت HSL

رول بولت HSL

رول بولت قطعه ای است دارای چهار قسمت که اولین بار توسط برند هیلتی معرفی شد. هدف از تولید این قطعه نصب اجزای فلزی بر روی سطوح مختلفی همچون بتن، سنگ و … است.

رول بولت در چندین نوع در جهان تولید می گردد که رول بولت HSL از پرکاربرد ترین آن هاست.

جهت خرید رول بولت HSL با بهترین کیفیت، با شماره ۰۲۱۵۵۴۱۲۰۹۶ تماس حاصل فرمائید.

انواع کاشت رول بولت و انکر بولت هیلتی

معانی انکر بولت و رول بولت بسیار شبیه هم هست و در بعضی موارد به جای یکدیگر به کار برده می شوند اما می توان گفت، رول بولت نوع ویژه ای از انکر بولت است.

رول بولت دارای یک قسمت پیچ با انتهایی مخروطی شکل، یک استوانه ی شیار دار به همراه پیچ و واشر است رول بولت در سطوح مختلف بتن، سنگ و .. کاشته می شود تا قطعه ی دیگری را در سطح مادر اتصال دهد.

انکر بولت دو نوع شیمیایی و مکانیکی دارد که بعضی از انواع آن به قدری ساز و کار پیچیده ای دارند که تنها توسط شرکت هیلتی تولید می شوند.

برای توضیح کاشت انکر بولت به صورت کوتاه می توان گفت پس از ایجاد سوراخ در سطح بتنی یا سنگی، انکر داخل آن قرار گرفته، محکم شده و سپس می توانند هر نوع پیچ یا قطعه ی رزوه  را در خود نگه دارد.

رول بولت فوق سنگین HSL-3 از برند هیلتی

برند هیلتی از جمله برند های نام آشنا در تولید انواع رول بولت و انکر بولت است. برخی از انواع رول بولت ها دارای پیچیدگی هایی هستند که تنها شرکت هی معدودی اقدام به تولید آن ها می کنند.

البته ممکن است برند های دیگری هم این قطعات را بزنند اما آلیاژ به کار رفته در آن متفاوت با برند هیلتی است و همین موضوع کیفیت متفاوتی را به وجود می آورد و در نهایت در نیتجه ی کار تقاوت قابل ملاحظه ای را خواهیم دید.

رول بولت سر شش گوش H.S.l

رول بولت انواع مختلفی دارد مثل غلاف معمولی یا غلاف کوتاه، سقفی، پروانه ای، شش گوش و … نوع سر شش گوش آن همان طور که از اسمش پیداست در قسمت سر آن به صورت شش گوشه است.

از این رول بولت برای بار های متوسط استفاده می کنند و در سطوحی که کمترین ترک را داشته باشد.

در میان رول بولت های مختلف، رول بولت HSL میتواند تضمین کننده یکیفیت خود باشد زیرا امتحان خود را پس داده است.

محصولات دیگر فروشگاه پیچ و مهره مهربولت:

انکربولت

رول بولت

استادبولت

پیچ

مهره

واشر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *