پیچ استاد بولت استاندارد

پیچ استاد بولت استاندارد

پیچ استاد بولت استاندارد یکی از پیچ های تخصصی می باشد؛ استاد بولت معمولا با پوشش های گالوانیزه گرم ، سرد و داکرومات ارائه شده و با توجه به ویژگی های آن در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرند. و در دو گرید تولید و به بازار عرضه می گردد.گرید های فولادی استاد بولت شامل B7  و B16  و گرید های استنلس استیل آن B8 و B8M می باشد.

تفاوت استاد بولت فولادی گرید های B7  و B16

  • هر دو گرید استاد بولت B7  و استاد بولت B16  از جنس فولاد و از نظر متریال شباهت بسیار زیادی دارند با این تفاوت که استاد بولت گرید B16 درصد بسیار کمی یعنی ۰.۳ درصد وانادیوم دارد و به همین مقدار منگنز کمتری نیاز دارد.
  • هر دو گرید دارای تنسایل بالا و مشابهی هستند و خواص فیزیکی مشابهی تا دمای حدود ۴۵۰ درجه سانتی گراد دارند این دما حداکثر دمای کاری در بسیاری از صنایع می باشد از همین رو از استاد بولت گرید B7 استفاده می کنند چرا که قابل دسترس تر بوده و قیمت مناسبی دارد.اما در برخی از صنایع مانند نفت و پتروشیمی که دمای کاری بالاتر از ۴۵ درجه سانتی گراد می باشد از استاد بولت گرید B16 استفاده می کنند.

تفاوت استاد بولت استنلس استیل گرید های B8 و B8M

  • از نظر تنسایل و مقاومت کششی و تست ضربه هر دو گرید استاد بولت استنلس استیل دارای خواص فیزیکی مشابه و تنسایل ۷۰۰ مگاپاسکال را دارا هستند.

محصولات دیگر فروشگاه پیچ و مهره مهربولت:

انکربولت

رول بولت

استادبولت

پیچ

مهره

واشر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *